diumenge, 19 de juny del 2011

VISITA I GRAVACIONS AL TEMPLE SIKH


El diumenge dia 19 de juny la Laura, la Tona i jo vam anar al temple Sikh d'Olot a veure com la Pardeep participava en la cerimònia religiosa que fan cada diumenge.
Estàvem una mica nervioses però de seguida vam veure que la gent era molt oberta i molt amable, sempre disposada a ajudar-nos.
Un cop teníem les sabates tretes i el mocador que ens van deixar, lligat al cap, ens reunírem amb la Pardeep i els altre sikhs en un passadís on vam seure a esperar que ens servissin el menjar i el tè típic dels seus temples. No estava pas dolent, però sí que requereix acostumar-s'hi, ja que tot té un gust bastant especial degut a les espècies que conté.
Finalment vam passar a la sala on hi ha el llibre sagrat. Els homes s'havien de seure en una banda i les dones a l'altre. Al fons de la sala hi havia un home, segurament tan important com un capellà en la religió catòlica, que va començar a recitar unes històries que malauradament no vam poder entendre perquè era en hindú. Allà vam poder gravar i fer fotos durant més d'una hora, que era el que va durar la cerimònia, i,en acabar, molts dels sikhs es van quedar a dinar mentre que d'altres, com la Pardeep i els seus pares, van tornar cap a casa.

Mara Müller

1 comentari:

  1. hola soc una noia que vaig aquella temple cada caps de setmana i vegades quan tinc festa d'institut doncs vaig allà . m'agrada aquesta cosa que l'heu fet, jo vull que vosaltres i més persones d'Olot coneguin el nostre religió
    gracies,
    adeu

    ResponElimina